2011. október 22., szombat

Nimród-naci

Ahogy nő a gyermök, úgy érzem, egyre nehezebb ruhát venni vagy szerezni. Olyan ruhát ami egyszerre különleges/szép, praktikus és elfogadható áron van. Sajnos már a turi sem teljesen opció, mert 1. fiúknak sokkal de sokkal kevesebb a ruhaválaszték, és ami van vagy nagyon drága és csak nagy akcióknál érdemes vásárolni, vagy sznassz.
Nagyon szeretem a jó széles derék passzéjú vagy csak gumis derekú nadrágokat és főleg azt, amelyeknek az alja behúzott gumival vagy helyes kis passzéval. Szerintem azon kívül, hogy tök jól néz ki, nagyon praktikus is, mert én mindig egyel nagyobbat veszek, így könnyű visszahajtani az alját és nem lifeg,hanem szépen simul a lábára.
No, hirtelen szükség volt egy melegítőnacira pótlásnak és fájó szívvel megvettem egy helyes kis pirosat 3400 ft-ért. Azóta keresgéltem, de sem akciósan se sehogyan nem találtam ilyesmit.
Gondoltam egyet és betáraztam innen-onnan úgy nevezett "basic" darabokat, amelyek 1000 ft körül vannak és csak színük van- kék, fekete, vagy szürke. Mondtam magamnak, majd én rakok gumit az aljukba és felturbózom őket valahogy.
Rászántam egy fél estét, és az összes naciba belefűztem a gumit alulra. A némely darabot pedig próbáltam egyedivé tenni.

nem önszántamból veszek csak sötét színű nadrágokat :(

tudást nem igénylő felvasalható textil-nem matrica!!! az nem tartós!
gumit fűztem az aljukba
 Bátorítani szeretnék minden anyucit, apucit és nagymamát, hogy csinálják meg ezt, ha szeretik, mert a gumibefűzéshez még varrni sem kell, és felvasalható, úgynevezett színes "foltokat" rengeteg félét lehet kapni, amit szintén mindenki meg tud csinálni.
Közben rájöttem, hogy már azért is érdemes volt "megjelölni" a nadrágokat, hogy ha mondom, hogy "hozd ide a kék nacit!" akkor ne azt válaszolják "melyik kéket?", meg lehet őket különböztetni :)

Hasonló megmozdulásomról olvashatsz itt és itt és itt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni