2011. október 21., péntek

'Talált' tapéta

Bricostore-ban a tapéta sorok között rátaláltam egy piros dobozra, ami-, nekem úgy tűnt nem szezonálisan, hanem állandó jelleggel, jóval olcsóbb tapétákat, fali posztereket és falmatricákat tartalmaz. Konkrétan az összes benne található tapétának tekercske 500 ft volt. (A megvásárolható tapéták becsomagolva ott fekszenek a polcokon, lehet belőle venni és vinni. Minden minta előtt egy kb 20x20 cm-es négyzeten felragasztva egy tapéta darab, de a tekercsek tetején van egy celofánból kibontott tapéta is, hogy egészben meg lehessen nézni a mintát, milyen. Na ezek azok a tapéták. Szerintem egy majdnem teljes tekercsek, ami kb 5nm-re elég. A képen látható tapétát is onnan szereztem, rögtön kiszúrtam a sima egyszínű semmilyenek között. Bár kicsit olyan piros-narancs kombónak tűnik, de igazából bordóbb a háttér és aranyba hajló a minta! Ennyi pénzért ott nem hagytam volna, de fogalmam sincs mit kezdjek vele!

Arra gondoltam, felhasználom valahogy a mosókonyhámba. Férjem azt mondta, oda nem jó, mert a száradó ruhákból felszabaduló pára lependeríti a falról. Mosókonyhámban lesz a leghidegebb egyébként-részben kamra is lesz, legészakibb pontja a háznak, csak az átmenő nagy fűtéscsövek fognak ott melegíteni. Szerintetek is? Ablak van a helyiségben egyébként.
Használjam fel bútoron? Mondjuk a színei stimm, viszont a mintája eléggé meghatároz minden mást, és már ott van a népi komód, ami mellé egy térben nem igazán illene egy ilyen másik.
Gondoltam arra is, hogy a könyves polcok hátulját be lehet vonni vele, de előbb felvetett problémám itt is érvényes.

Mire lehet használni még egy tekercs tapétát?

Azt hiszem csak félre kell raknom, és egyszer jó lesz valamire. Enni nem kér, 500 ft-ért pedig nem gond tárolni a tökéletes pillanatig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni