2011. október 18., kedd

Lista, tervek és egyéb gondolatok

az  őszi Hallstatt 2009-ben
Ugye milyen finom ez a hűvös idő? Bár kicsit éles volt a váltás: egyik nap fürdőruhában, másik nap meg már csizmában és sapkában. Jöhetne még egy két kellemes napos, őszi nap, de hétvégétől nagyon hideget mondanak.
Mentőövként kitaláltam magamnak, hogy ha már így alakult, és épp, hogy november végén fogunk beköltözni, előre dolgozom. Írtam először is egy listát, miket szeretnék az adventi időszakra elkészíteni. Nem írtam sokat, csak ami tényleg a szívem csücske most és nem várhatja meg a jövő adventet :)
Advent idén nov. 27-én kezdődik, elég korán van. Szigorú vagyok magammal és csak azokat fogom elkészíteni, amit akkor papírra vetettem, így elkerülöm azidegbajt, hogy nem készülök el a listámmal és hogy a kellemes készülődés idegeskedésbe és ingerültségbe csapjon át.
Leírtam azt is, miket kell mindenképpen gyorsan megcsinálnunk, ami fontos,és nem halasztható dekorálós és dizájn elem a házban (mosdópult, stb). Próbálok kicsit előre dolgozni, és megcsinálni ezt-azt itthon amit majd használunk otthon :)
Egyébként megrögzött lista és jegyzet író vagyok. Jó pár füzetem van (kicsik) mindenféle témában, mert ami a fejemben van azt le kell írni, hogy ne felejtsem el és ne érezzem magam frusztráltan, hogy mennyi dolgok kell észben tartsak.

Ti szoktatok/szerettek listákat írni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni