2012. január 3., kedd

4 évszak fa/Tél

Amikor elkészültem Nimród hálószobájának falfestésével mutattam egy kép erejéig, hogy a játszószobába felfestettem egy kopasz fát.
Most pedig megmutatom, miért.
Tanulják csak meg a kölykök, azért mert januárban rózsabimbót lehet látni (én láttam tegnap), az nem normális, Magyarországon 4 évszak van: tavasz, nyár, ősz tél. Na és persze minden évszaknak meg van a sajátossága. Most tél van még, ezért a fák jellegzetesen kopaszak és ha esett a hó, hó is van rajtuk. Mellettük hóemberrel.





Mindez hogyan marad fönt? Úgy hogy tépőzár egyik felét ragasztottam fel a fára/mellé/köré, ahova majd a dekorációkat szánom, ahol majd cserélem. A másik felét pedig a dekoráció hátuljára..


Most nem spiráztam túl ezt a telet, lesz majd köv télen valami színesebb dolog is fent, mert így nagyon egybe olvad a fehér fallal.

Mindjárt itt a tavasz, itt egy kis ízelítő ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni