2011. december 27., kedd

Nálunk a Szenteste, 2011...

Rengeteg előkészület után nálunk is eljött a karácsony. Hogy mi volt az előkészület? Nos, szerintem majdnem minden alkalommal említettem, hogy nagy álmom vált valóra idén karácsonykor, hogy olyan igazi nagy estebédet szervezhetek a mi családi házunkban, és itt a "nagy" alatt a létszámot is kell érteni. Végül 14-en voltunk (gyerekestül mindenestül) ÉS bár az én levesem kihűlt mire odajutottam ill nem is nagyon tudtam enni, de megérte.
Az asztaldekorációs "problémán" hiába agyaltam annyi, egyrészt nem készültünk el házilag annyira, hogy bármit, ill. azt meg tudjuk csinálni amit terveztem, de azért volt asztaldekoráció-szerényen.
Ehhez persze jön még, hogy a szalvéta gyűrűt Nimróddal készítettük; pontosítok: ő készítette mert én aztán tényleg csak bele-belenyúlkáltam kiegészítésképpen. Minden karácsonyi asztalra készítek élő virágdíszt, idén csupa fehér frézia és írisz egy kis zölddel, és aggattam bele arany pici díszgömböket. Az asztali futó világoskék tortalap, mert olyan mint a csipke, de nem bánom ha kiömlik rá a bor/leves/ zsíros cuccok/stb.





húsleves

narancsleves

brutálisan töltött csirke


az elmaradhatatlan  welcome, avagy Isten hozott koktél
eszik a népes család a hosszúúú asztalnál. Gyönyörű látvány egy háziasszonynak :)
És mivel az öltözékben is adunk a részletekre, nekem angyalszárnyam és muffinos nyakláncom volt, apának pedig télapós-hóemberes karácsonyi nyakkendője.


Mi már térünk vissza az életbe az emésztés után.
Még egyszer boldog ünnepeket kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni