2011. december 13., kedd

Újrahasznosított kandallónk

Egy kis előzmény, hogy az is értse, aki nem olvasta a legelején a blogot: szerettünk volna kandallót vagy kályhát, mert az olyan szép éke lehet a háznak. Otthonos. Én még jobban szerettem volna, főleg azért, mert ezer éve álmodoztam arról, hogy a kandalló párkányán rakom ki a szezonális kis díszítéseimet amihez nagyon ragaszkodom. Férjem minap megjegyezte, ő annyira nem volt oda a kandalló gondolatától, de amióta a vegyestüzelésű kazánnal fűtünk, azt mondta hiába lesz füst szagú és némileg kormos, nagyon szereti csinálni, jó nézni és hallgatni a ropogó tüzet, milyen jó lenne bentre is egy igazi és ülni mellette/előtte összebújva a kis macikával. Macika=gyerekünk.
Hát, ennek nem sok esélye van, mert ahhoz kell hely bőven, ami nekünk nincs, illetve a kémény, amibe terveztük belekötni a kandallót, tulajdonképpen egy lyuk volt a falban, amire csak ráhúzták anno a vakolatot.
Így jött az ötlet (az ötletet magát nem én találtam ki, rengeteg képet láttam már interneten ilyenekről), hogy legyen ál-kandallónk. De hát ennek is meg kell adni a módját, úgyhogy jó fél éve gyűjtögetem a kandallós képeket, hogy miféle fajtát alkossunk mégis. A részletek. Erről is volt egy posztom, egyikben ez másikban az tetszik.
És hogy mitől újrahasznosított? Hát attól, hogy 1-2 elem kivételével (pl a díszlécet meg kellett venni mert nem volt még itthon és ekkora polca lapunk sem) abból alkottunk, amit találtunk itthon. Rengeteg maradékunk van dögivel, mivel tényleg mindent mi csináltunk meg otthon, amihez kellett több féle fa. Ezért egyik oldalon van egy kis toldás is, de nem látszik, hála az Akrilnak és a festék tapasznak (avagy kitt-nek) ;)

Ez volt a nyers változat- Se szín, se egyéb, de már a díszléceket felragasztottam


És hát a végeredmény. Hozzátenném, DIREKT ilyen letisztult minden egyébtől mentes környezetben és maga valójában fotóztam nektek, hogy csak a kandallóra koncentráljatok.



Ezt a gyönyörű díszt a Szizáltrend-től rendeltem, hozzátenném hogy naggggyon jó áron vannak a dolgaik, készségesek, gyorsak és rugalmasak. Hiába vannak Szegeden, nem találtam ilyen dolgokat sehol máshol, se közelebb, se olcsóbban, sehogy. Eredetileg fehérre akartam lefesteni ezt is, de mikor odapróbáltam nagyon tetszett a natúr színe  a nagyon fehér kandalló színe mellett.




A konnektor eltakarására, hogy használható is legyen ugyanakkor, már van egy ötletünk, majd kipróbáljuk, és ha jó, megmutatom :).




Ez lett a mi kis újrahasznosított ál-kandallónk. Nekünk nagyon tetszik, és ha majd megtelik élettel, körülötte és a tetején, akkor még kedvesebb lesz (nekünk) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni