2011. december 27., kedd

Karácsonyi reggeli

Karácsony reggelén ünnepi reggelink van, ami idén áfonyás palacsinta volt. A recept innen van, és leírom magyarul is, mert valaki nem tud angolul. Nekem van olyan mérőpoharam, amelyen van "cup", mert meguntam az átváltogatást, de tapasztalataim szerint 1 cup kb= 2.3 dl, tehát kicsit kevesebb mint 2.5.
Hozzávalók:
3/4 cup liszt
1/4 cup cukor
2 teáskanál sütőpor
1/2 teáskanál szódabikarbóna
1/4 teáskanál só
1 tojás
1 tojásfehérje
1/2 cup tejföl (ez egy 2dl-s tejföl)
2 evőkanál citromlé
1 cup tej
1/4 cup oliva olaj
vaj sütéshez
áfonyák

Most egyedül álltam neki gyártani, de kicsi fiam tolta oda a széket, hogy "Nimród segít" és segített. Egyszer sikerült a tojást a poháron kívül beleütnie, de ennyi belefér :) Hiába, kiskuktám van :)















Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Szióka!

    Ööööö....és hol van az a rész, hogy "Melegíts meg a palacsinn sütődet közepes hőfokon....stb stb stb...." ??
    Nálam csak odáig tart a bejegyzés, hogy Nimródka milyen ügyes kukta ;)

    puszi
    Nico

    Ui: ...most a kánikulában is tudok ám palacsintát enni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó!
      Valami nem ok nálad mert a recepttel kezdődik a bejegyzés :D az ügyes kiskuktás rész már a végén van :P
      Próbáld meg chrome-mal is, mert azt vettem észre firefoxxal eleve nem minden kép tölt be. Ha pedig nem is azt használsz, akkor bocsi :P
      Na de most ránéztem, és minden itt van, úgyhogy frissíts! :)

      Hajaj nálunk most hetente min 1x van palacsinta, a sima mezei palisütésben (és keverésben) apa a világbajnok, én csak falom :D
      Áfonyástól sajna azóta is rosszul vagyok, a terhesség elején megundorodtam tőle, remélem hamarosan visszajön a kívánalom :)
      Addig marad a nutellás-túrós féle :P

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni