2011. december 23., péntek

Ilyen lett a karácsonyi kandallónk

A csupasz fehérség után felöltöztettük a kandallónkat. Némi inspiráció után ez született, minden már meglévő anyagok felhasználásával.
Mi micsoda? Azt gondoltam magamban  rögtön, mikor elkészültünk a festésével, stb, hogy valamit kell oda most raknunk a falra, arra rakok valami koszorút, aztán majd idővel kiderül, mi lesz a falon felette. Gondoltam egy spalettás vagy lamellás ajtóra, amit méghozzá készen, fehéren lehet is kapni barkácsáruházban, vagy képkeret, próbálgattam oda mindenféle maradék fa táblát amit találtam a teraszon...végül ez lett. Mi ez? A régi villanyórának volt egy üveges ajtaja, "szép" sötétbarnára mázolva a keret és persze csipkefüggöny belülről. A "szép" barnaságot lekapartam, azt várva, hogy alatta natúr fa vár, ami csak átcsiszolgatok és megy fel ahogy van, menne a feltét dísz színéhez. De nem. Levakarhatatlan szürkés kék szín fogadott, itt-ott megkopva, némely helyen barnás foltot hagyva, mert sikerült megégetni kicsit a festék leszedésnél. Igaziból nagyon tetszett nekünk, mikor felraktuk, a kopott nagyon jól passzolt a csillogóval. Egy kis fehér pácot kentem fel rá nagy mozdulatokkal és kéztörlő darabbal elkenegettem. A csipkefüggönyt kimostam és az lett most a konnektor takaró a kandalló aljában.

 A pink-ezüst gömbös "koszorút" egy hajnali 5 órai ihlet hozta, egymáshoz ragaszgattam őket egy sablon felett, és amikor megszáradt, lehetett is mozgatni.
Az adventi gyertyákat már ismeritek...


Ez egy nagyon kedves kis ajándék kedvenc nagymamámtól, a mécses fényei apró kis ablakocskákon kukucskál kifelé, és olyan mint amikor a téli utcán sétálva látjuk a fényeket az ablakokon.

 Szintén szívemnek kedves ajándéka ez nagymamámtól, két db hosszúkás csipke, rajta az idő foga, mégis gyönyörű. Girland és égősor helyett ezt raktam most ki a masnikkal.


Szintén az újrahasznosítás jegyében készült, a november 1-i ünnep után, dédi mama által összegyűjtött temetői mécsesek egy kis gyöngysorral feldobva. Az üvegnek egyébként is szép a mintája, hogy levettem a tetejéről azt az "arany" izét, ami mindegyiken van, már meg sem mondanám, hogy tipikus temetős mécses. Egyébként meg a kukában végzik ezek tömegével, nekem pedig van sárga és piros is a fehéren kívül, dédi papa sírjáról. (Nimród dédije).

Nekünk nagyon tetszik, és összesen 500 ft-t költöttem az egészre, mert a piros drót karácsonyfát most vettem a TESCO-ban. Nagyon megtetszett. Minden más a dobozom/szatyrom mélyéről jött elő, és új ruhát kapott :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni