2011. december 31., szombat

Szülinapra készülődve

Január 8.-án lesz Nimród 3 éves. Pont vasárnapra esik, így stílusosan aznap megünnepelhetjük egy baba zsúr keretében. Ehhez ültem ma le és gondoltam végig, mit szeretnék majd, milyen legyen a torta, stbstb.
Az első szülinapján még nem voltak úgy gyerekek, mert ahhoz kicsi volt, helyette ott volt az összes családtag, barátok stb, kb 20-an voltunk a 48nm-es lakásban (de ebből nem volt 20nm a nappali), szóval sok ember volt és meleg.
Akkor kezdtük el a hagyományunkat, miszerint, a szülinapi meghívón mindig az a szám van, ahány éves, minden évben más stílusban. A papírpoharakra (mert jobb ilyenkor a papírpohár) ugyanazzal a színnel, stílussal stb mint a meghívón rajta van a szám, és ez az egyik díszítés.
Szám füzér (ahány éves), ezt apa csinálja és megy a plafonra a lufi füzér, vagy akármi mellé.
A torta témája egyben a zsúr témája is.
Akárhogyis, de nem találtam meg az első szülinapi tortát, pedig az egy két emeletes, alul piros és felül fehér, marcipánnal teljesen beterített, legtetején ELMO csücsült, aki fogta az egy szem gyertyát. Méghozzá én sütöttem a tortát, apa volt a dekor felelős, és nagyon élethű lett! Viszont itt egy pl a meghívóra:





Egy különlegesség is született, minden ismerősnek-rokonnak szóltunk, hogy ha ők is szeretnék, írjanak egy képeslapot vagy levelet Nimródnak, amit elhoznak az első szülinapra (vagy elküldik) és ezt a levél csomagot a 18. szülinapján fogja megkapni.  Egy kis "útravaló" a hivatalos nagykorúságra, tanácsok a múltbéli 2010-ből...Számomra nagy élmény lett volna egy ilyet megkapni, gondoljatok bele, 18 évet vár a levélcsomag, hogy kibontsák... ezt minden gyerekemnek megcsinálom, és remélem mindegyik nagyon fogja értékelni.
Visszatérve a dekorra a második szülinap körül Mickey őrület volt nálunk, ennek fényében Mickeys tortát készítettem, immáron egyedül. Az ihletet onnan merítem, hogy beírom keresőbe, hogy mondjuk: Mickey egér torta és angolul is hogy Mickey Mouse cake és a sok féléből gyúrok egy sajátot... ennek a Mickeys tortának ez az anyuka tortája adott ihletet, csak kicsit változtattam rajta. Nem is kicsit.
És az én verzióm:






És a "kettes" szülinapi meghívó és pohárka:
boríték is s.k.



A 3. szülinap témája a Barba család lesz, mert többek között ez most favorit, és sok ötletem támadt, ahogy a Barbáékat fel tudjuk használni... most "kicsit" tovább mentem a 3-as számfüzér, meghívó és papírpohár dekoráción, más ötletem is vannak.

Egy hét múlva pedig beszámoló :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni