2012. március 30., péntek

Állólámpa a nappaliba(n)

Több szempontból is különleges. Egyrészt nem akartunk állólámpát, de mivel nem innen jöttünk volna be eredetileg a nappaliba, ezért itt egy fia kapcsoló nem lett kialakítva. Ennek eredményeként el kellett sétálni a ház másik végébe, hogy világost csináljunk.
Másik amiből készült a szára: egy Thonet fogas. El kell mondjam, az ötlet legforrása nem az én fejemből pattant ki. Mindenki által ismert B.CS. műsorban láttam, ahol híres magyar színésznőnk a műsorvezető. (Alapjáraton nem szeretem, mert tapasztalataim szerint ezer éve bemutatott ötleteket mond magáénak. Ok sokan nem olvasnak nemhogy külföldi, de hazai blogokat sem ,szuper-lenne-ha csak bemutatná,de a végén őt ajnározzák és agyondicsérik kollégái és szerintem végig arról van szó, hogy hú de jó ötletei vannak...ez az én véleményem.)
Szóval éppen a minden műsor végén szokásos szövegét nyomja, és a háta mögött haloványan a sarokban rögtön kiszúrtam, hogy egy Thonet fogasból van az állólámpa "szára". Komolyan, 2 hónapon keresztül skubiztam a műsort, de egyszerűen nem került sorra ez a projekt, csak annyi, hogy levágta a tetejét, és másra használta. Kerestem rá magyarul, angolul, sehogy se jött ki találat. 
Így kitaláltunk mi egy megoldást...


Azzal a különbséggel, hogy mi nem vágtuk le a tetejét, csak lecsavaroztam az akasztó részét. A kedves férjem fúrt egy lyukat itt-fúrt egy lyukat ott átvezetett, bedugott, csavart, és kész lett a lámpa. Én lefestettem a rémes zöld színt fehérre.... Búra az ikeaából persze.


Igen-igen, úgy volt, hogy pink lámpaernyőnk lesz, de férjecském a boltban meggondolta magát. Én ezzel a virágossal is nagyon meg vagyok elégedve, ez sem egy férfias darab és nem egyedül lakom itt. Kell a kompromisszum :P.







Ilyen használat közben. Szuper! Jól látjátok, kicsit ferde. Megjavíthattuk volna a lábát (mondjuk kicsit lefarag belőle), de mondtam neki, hogy nekem így tetszik-ilyen bohókásan. Az ikeaban különben is direkt ferde lámpát árulnak :D


 Hát... ilyen lett az állólámpánk... egy újabb recycling darab :)



2 megjegyzés:

  1. Én kétszer is láttam azt a részt, amikor a B.CS készítette a lámpát. Hát igen, az ötletek nem a sajátjai, de ő legalább nekiáll. Sok ember bele sem kezd egy ilyen projektbe, mindent készen vesznek, vagy másokkal készíttetnek. Pedig a kreatív tevékenységet én orvosi receptre írnám fel terápiaként.

    VálaszTörlés
  2. Azért írtam, hogy nem lenne gond bemutatásról. Csak éppen mindent sajátjának állít be, és az átalakításos műsora már-szerintem-pofátlanul másolás a Gyerekszoba műsornak. Csak abban különbözik, hogy nem csak gyerekszobákat alakít át. Ettől persze jó, és sokaknak lehet bátorító. És személy szerint azt sem várnám el, hogy forrásokat meg ilyesmiket tüntessen fel, csak lenne benne valami saját is. (mondjuk saját szöveg és nem máshonnan átvett...)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni