2012. március 29., csütörtök

Szigorú szabályok szépen becsomagolva

Lehet, hogy sokak szerint mániás vagyok. De kérem szépen, ha beosztva időmet, fáradtságot nem kímélve teszek azért, hogy itthon tisztaság legyen, mindenki tiszteljen meg azzal, hogy leveszi a cipőjét. Van vendégpapucs. Általában erre nem kell kérni az embereket, de arra már igen, hogy mossanak kezet. Mert, komolyan, mondja meg nekem valaki, hogy mi van annál jobb védekezés, minthogy kezet mosunk, mikor betérünk? Ha hazaérünk azért, mert végigfogdostunk járművet, ajtókat, pénzt, stb., ha az udvarról akkor természetesen azért, mert koszos a kezünk. Na most itt az előbbi, amivel nagy problémám van, sajnos családon belül is. Kiemelten allergiás vagyok a nem-kézmosásra ősztől-tavaszig, plusz ha kisbaba van a házban. De nagyon. Akkor is, ha előbb fogdosnak végig játékot stb (mert az első számú hozza mutatni), amíg eljutnak a fürdőszobáig).
Én, bárhova betérek, rögtön kezet mosok. Mikor dolgozni jártam is az volt az első, hogy megmostam a kezemet. Azt hiszem ezt a dolgot csak akkor fogják az emberek komolyan venni, ha valami nagyon durva betegséget kapnak el (és nem a náthára gondolok...) Miért ne lehetne megelőzni?
Persze az idegeneknek (nem családtagoknak, bár nekik már rongyosra beszéltem a számat) nem lehet ezt így mondani, ezért gondoltam burkoltan és csinosan kirakom az előszoba falára, hogy:






És meg kell mondjam, nagyon élveztem, hogy próbálgathattam a betűtípusokat és színeket :) Kár, hogy csak egy ilyen plakát jutott most eszembe :D
A piros keret persze passzol a kis piroshoz és azért belevittem egy kis játékosságot.

6 megjegyzés:

  1. Nem vagy mániákus, annyi tapló van, jöttek gyereklátogatóba és többre is rá kellett szólni, hogy mosnál már kezet vazze, meg a cipődet is vedd le!! Ügyes, remélem jó helyen van és látja mindenki!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Ha belépnek azért, ha felakasztják a kabit azért, ha elindulnak befelé, azért. De ha látom, hogy nagyon nem skubizzák, felhívom a figyelmet a képünkre :D:D:D
    Amikor N 1 éves volt, csináltam egy nagy plakátot N nevében, hogy mire kéri a felnőtteket:
    -ne puszilgasd a kezemet, mert a számba veszem
    -ne vedd a szádba a játékokat, mert én is rágcsálom
    - ha meg vagy fázva, inkább ne bújjunk össze, legközelebb bepótoljuk
    -moss kezet, mikor hozzám jössz
    -ne etess semmivel, csak ha megkérdezted anyukámat

    Gáz, de ki kellett írni...

    VálaszTörlés
  3. Nekem is kell egy ilyen:) Én mániákus vagyok, úgy hogy én is csinálok egyet. Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ennyi rokonlelkem van :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is volt egy táblám az ajtón!
    "Kérlek ne nyomd a csengőt percekig!!!Kicsibabám most aludt el!MORCOS LESZEK!!!!":-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni