2012. március 31., szombat

Meglepi buli a férjnek

Ő is öregedett egy évet idén. Engedett neki, és belépett az utolsó két XX-es életkorba, utoljára. Én pedig január óta szervezek neki egy meglepi bulit, mert.... nem is tudom, szimplán csak mert szeretem. A 30-as szülinapra azért átlátszóbb lenne egy meglepi buli :D
Szóval. Hol is kezdjem. Férjem naaaaagy amerikai foci rajongó, azon belül is a Dallas Cowboys a kedvenc csapata, amelynek fehér(ezüst) alapon kék csillag a jele. Ennek jegyében a dekoráció kék-fehér, kék csillag fehér alapon és ennek variációja. A "menü" szigorúan csak olyan, amit Pisti szeret-ezért a szokásos bulis muffinom helyett gesztenyés-vaníliás piskótatekercset, üdítők helyett szörpöt, és SEMMI CSOKISAT készítettem. Mivel amcsi fociról van szó, próbáltam olyan ételeket választani, ami tipikus a távoli kontinens bulijain: hot-dog hozzá sült hagymával és reszelt sajttal, igazi krumpli chips, pattogatott kukorica, sör sör és sör, és Szilvivel egy amerikai focilabdát is próbáltunk készíteni a kókusz golyó tésztájából. A tortát rendeltem, mert nem volt időm rá: tejszínes-túrós barackos torta, ami szintén férjecském kedvence.
A háttérben egy meccs kijelzőt imitáltam, Pisti 29:0-ra verte meg a Dallas Cowboys csapatot.
És most jöjjenek a képek:














meglepetéééééés!
virágot én kaptam :P


Jaj de izgultam... de sikerült :)

BOLDOG SZÜLINAPOT DRÁGASÁGOM!

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni