2012. augusztus 18., szombat

Függönyelkötő játékból

Nimród egyik este arról faggatott, milyen lesz a baba szobája, és véleménye szerint a baba állatos függönyt szeretne. Erről majd később részletesen(függöny a babaszobában), de mivel az a méteráru már pont nem kapható, amit akartam (és mire odajutottam, hogy vegyek...) így mást kellett kitalálnom. Hogy állatos legyen.

Talán már beszéltem a plüssök és a köztem dúló ellenszenvről. Pontosabban azt nem tudom, ők mit gondolnak rólam, de én mondhatni utálom a plüssöket. Jó, jó egy-egy aranyos darab ok, meg kell kiskedvenc, de az értelmetlen plüss vásárlást és ajándékozást mert "decuki" vagy mert "nincs ötletem mit adjak" (na ilyen velem sosem fordul elő :D) célú vásárlást nem támogatom. Éppen ezért van egy ikeas tartónk és ennél több számú plüss nem teheti be a lábát a házba.

Ezt az oroszlánt pont mi vettük anno Nimród baba korában,  már nem tudom miért, de akkor még talán a lakás 1 négyzetméterére eső puha játékok száma = volt a nullával. Ingerküszöb alatt.
Nem lett kiskedvenc, viszont nagyon jó minőségnek tartom, könnyen mosható, és nem az az undi szőrős. A kinézete is tetszetős. Megtartottuk.

Most pedig függönyelkötő lett belőle a babaszobában. Tépőzárral :D


Először kipróbáltam csak úgy lógatva is, és tetszett, de még sem volt az igazi...



 
Így lett a függöny állatos, a többiről pedig majd később!



3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni