2012. augusztus 21., kedd

Hétről-hétre/ 32. hét

Ez az utolsó "nyugis" hónapunk, amikor elvileg nem számíthatunk még semmire.....
Nekem kicsit izgulós is, mert a nagyobb baba, vagy ki tudja, de esténként reménykedem, hogy másnap még pocakosan kelek fel az ágyból.
Nem panaszkodom, édes a teher, nem cserélnék senkivel, csak a jövőbeli magammal, aki a kicsi terhét már a karjával tartja, és nem a hasfalával :D
Jaj hát már minden nagyon fáááááj :D
A fejem pedig rémes, elnézve a képet. Akárki akármit mond, én már nem a "minden kismama gyönyörű" kategória vagyok :D


Kész a babaszoba, mindene elkészítve, kimosva, még babakocsink is van, a kórházi pakkomból is csak apróságok hiányoznak.
Elkészültünk a házban minden koszolós-undi munkával, ami hátra van az a dekorálás, az örömteliBB része és főleg ami már nem jár felfordulással és hasonlókkal.
Visszaszámlálás indul, csak szeptember 9.-e ESTIG bírjam ki. Utána viszont igyekezzen kifelé :D (kár, hogy a baba nem olvassa a blogot, kénytelen vagyok neki én mondani...)
Drukkoljatok!! :)







6 megjegyzés:

  1. Bármit is mondasz, szerintem szép kismama vagy, sugárzol.:) Klasszak a képek rólatok.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is szép kismama vagy! :))(mégha az ember néha nem ezt látja a tükörben, de elmúlik hamar majd ez az állapot)Jó lett ez a kép is, boldog nevetős a fiúcska részéről csibészes :))) Láttad a képeimet hol voltam hétvégén? Nézd meg! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hol tudom megnézni????
      Köszönöm neked is :D a fiúcska valóban csibész volt :D Első képeken még napszemcsiben akart lenni, kár, hogy a végére levette :D

      Törlés
    2. Hát a blogomra ha rámész, ott vannak a linkek. Remélem megnyíalik neked a picasa webalbum, mert volt akinek nem nyílt meg sajna :( De másoknak meg megnyílt.

      http://edit-gondolataim.blogspot.hu/2012/08/mestersegek-unnepe-2012.html

      Törlés
    3. Jaj közben rájöttem, hát csudaszép dolgokat láttál! A bölcső jöhetne ide :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni