2012. augusztus 15., szerda

Lámpa(búra) a hálószobánkba

Terveim szerint egy sima fehér vászon mennyezeti lámpabúrát vettünk volna az ikeaban, aminek az alsó szélére raktam volna fel egy másik lámpáról a türkiz kristályokat. Mindezt azért, mert nem volt vagy lett volna kedvem pepecselni azzal, hogy egy vázra másik anyagból készítek búrát. Mert annyi a teendő még...
Hogyan is nézett ki ez a másik lámpabúra? Így:


A vaterán vettem és különösebb terveim nem voltak vele (ennek is már több mint egy éve), csak tetszett a minta, a szín, a kristályok és hogy mindezt nagyon jó áron vehetem meg. Egyik reggel kezembe vettem megint, hogy vajon mit tudnék vele kezdeni, áttúrtam a varrós szekrényt, hogy van-e valami jó erős vásznam, amit rávarrhatnék (a mintás helyett) és mindezek helyett fogtam a vízbázisú TRIKOLOR matt zománcfestéket és jól átfestettem kívülről. Aztán belülről is. Természetesen előtte a kristályokat leküzdöttem néhány ujjbegy árán :D Erről a festékről majd még írok egy másik posztban, mert hihetetlenül jó jolly joker ;-)

Az eredmény pedig (szerintem) magáért beszél, nekünk nagyon tetszik!!!


A madárkás tapétánkon (amiről szintén nemsokára bővebben) türkizes, mályvás és barna színek találhatóak (a sárgán kívül) ezek közül a türkizt emeltük ki, ami majd néhány helyen visszaköszön, de csak nagyon finoman. Az egyik a kristályok a búrán.


És ilyen, mikor világít. Finoman szórja szét a kristályok mintáját. Épp hogy csak látszik...


Örülök neki, hogy nem kezdtem el szétszedni, hanem a festés mellett döntöttem. Gyors volt és tökéletes!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni