2012. szeptember 3., hétfő

Éjjeli lámpa a babának

Nem mintha szüksége lenne egy csecsemőnek éjjeli lámpára... az anyukának viszont igen, hogy az éjjeli pelenkáztatások alkalmával lássa melyik vége a baba feneke, és az sem hátrány, ha a félig beragadt szemei mögül látja, melyik nyílásba rakja a mellét :D
Mindezt úgy, hogy egyikük szeméből sem veri ki az álmot a szükséges fény.

Az sem újdonság tőlem, hogy kötött lámpabúrát csinálok vagy használok, nagyon sok helyen látni és kapni és nekem nagyon tetszik!!!!! A búra színe nem is változott, úgy gondoltam, hogy a fekete fehér kombó jól fog menni a zöldes fal előtt, meg egyébként is vannak már más színek is a szobában, nem kell túl bonyolítani. Mégis mennyivel "puhább" lett az érzés, mikor ránézek, vagy világít, szóval úgy érzem jó választás volt pulcsiba öltöztetni a lámpát.

No, és hogyan készült? Volt egy darabka finom mellényszerű akármi, valaki kötötte és vagy direkt ilyen rövidre akarta, vagy hogy menő lesz topnak, de nálam egyik sem vált be, így a szokásos "jó lesz még valamire" alapon a többi anyaggal együtt várta a sorsát, eddig.

Kell hozzá tehát valamilyen kötött pulcsi, vagy anyag és néhány gombostű. Annyi volt az egész, hogy ráhúztam a búrára, illesztgettem, tűztem, majd a végén összevarrtam. Simán rá lehet húzni, mint egy pulcsit, így ha megunom akkor a búra sérülése nélkül tudom levenni róla, újra felhasználva az alap búrát.


Az egész nem tartott tovább 15 percnél, bátran ajánlom mindenkinek egy gyors lámpa frissítésre :)

 

Az éjjeliszekrényről is néhány szót: nem vált be az a kis szekrény amit ide akartam, mert nem fért el. Ez az eredetileg gyerek ikeás Mammut szék viszont szerintem pont jó ide. És olcsó is volt :D Majd később lesz más, mikor tényleg kell a gyereknek éjjeliszekrény...


A kötött búra használat közben érvényesül igazán.


Szerintem meghittebb lett a szoba hangulata tőle!


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, pláne most, hogy jönnek a hidegebb idők!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát igen, lehet, hogy jövő tavasszal már nem is akarom ezt ?! :P bár a kötött bútor cuccok mindig nagyon tetszenek/tetszettek :D

      Törlés
  2. a felesleget egyszerűen levágtad?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni