2012. szeptember 10., hétfő

Őszi kandalló

Nem tudom miért, de olyan érzésem volt, amikor elkezdtem őszire dekorálni az ál-kandallónkat, hogy ezer éve tettem ugyanezt a nyárival. Pedig pont 3 hónap telt el, mint minden évszak között :D
Ősszel megint engedek kicsit a túlzásoknak, és nem akarok leegyszerűsíteni a dolgokat, mint tavasszal, vagy nyáron, mert most már sokkal több időt töltünk bent, mint kint.
Két dolgon változtattam: most kicsit meguntam a kék keretet, és bevontam ezzel a vászon anyaggal. Direkt így, mint aki letakart valamit :D Őszies is és olyan jó natúr.

Aztán a másik, hogy meguntam a csipke csodát alul-ami a konnektor eltakarására hivatott átmenetileg-sokkal jobban tetszik most ez a sima pamut függöny. Férjecském már rögtön előállt az ötlettel, hogy rendes karnis rakjunk fel oda belülre, akkor szebben lóg a függöny.... igaza van, de ez nem most fog bekövetkezni :D Örülök, hogy ezt gyorsan megcsináltam, mert a csipkéből tényleg elegem volt :D


Ezek a dísztökök elég hamar megunták a kinti életet, így le kellett őket szedni. Van még pár, ami a sorsukra vár, de büszkén mondhatom: magról neveltem őket a saját kertemben :)


Színes lampionok a Hawaii partyról, ill. előre megfontolt szándékkal úgy vettem őket, hogy nem csak a pár órás bulin díszelegnek, hanem majd az őszre szeretném, mert a színük illik az őszbe. Mondtam is, ha raknék rá zöld leveleket, és egy pici szárat, akkor elmennének töknek is :) De nem fogok...


Ezt a képeslapot csak úgy vettem anno-szoktam csak úgy különleges képeslapokat venni, hogy legyen mindig itthon, ha hirtelen kell, illetve szintén előre azon gondolkozom, hogy jól szét tudom szabdalni őket, hogy csinálhassam a saját de személyre szabott képeslapokat. Másik oldalán egy vers van, nekem nagyon tetszik:
Napraforgó mezőn jártam hajnalban... a mély álomból ébredező virágok a fejüket a fényhez emelték. És mialatt bizakodva követték a Napot, amely megérleli magjaikat, a mező élettel telt meg.

Száraz Hortenzia. A virág amely megbarnultan és jól néz ki. A kertből.


És amire úgy vágytam már, hogy kipróbálhassam: könyvlapokból kivágott faleveles füzér :)


( vannak könyveink, szótárak, amelyek olyan szintén szét vannak esve és szakadva, hogy senkinek nem kellettek. Antikváriumba sem. Úgy gondoltam, mielőtt ezek a szelektív szemétgyűjtés áldozataivá válnak, kapnak még egy utolsó feladatot. Végül is az újrahasznosítóknak tök mindegy, hogy majdnem könyv, vagy pl. kivágott levélformájában lehelnek új életet a papírba :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni