2012. szeptember 15., szombat

Fürdőszoba faliszekrény

Fürdőszobás I. részben már láthattátok a faliszekrényt, aminek a vázát már lefestettem, de a tükör részét még meghagytam, hogy legyen addig valamibe nézni magunkat, amíg rendes tükrünk nem lesz a mosdó felett.
Lett tükör (erről bővebben Fürdőszoba II. rész), és így a szekrényke is megkaphatta végső formáját.
A régi tervem az volt, hogy mivel pont szembe van a tapétás fallal, a maradék tapétából ráragasztok a tükörre is, hogy visszaköszönjön az a minta. Mondjuk arról fogalmam sem volt, hogyan és mivel és hogy hogy lesz levágva stb.... tegnap rögtönöztem :D

Eredeti állapot:


Aztán ilyen lett:


Hogyan készült:
Fotósorozat erről nincs, így mindenki higgye el, hogy mi csináltuk :D és az az igazság, hogy erős felindulásból álltam neki, mert eredeti tervem szerint az volt, hogy rakjuk mán föl, aztán megcsinálom szülés után...
-Először is ráhelyeztem a tapétát és kiválasztottam hogy legyen a minta. Egy virágra esett a választás középre, amely minta ismétlődik magán a tapétán is. Mivel felpenderedett állandóan, ezért két végébe egy-egy testápolós flakonnal vettem rá, hogy úgy maradjon. 
-Mivel a tükör úgy van beragasztva az ajtóba, hogy a keret mögött van (kinyitva belülről látható), így van egy kis süllyedése, tehát a tükör lejjebb van mint az ajtó fakeret: óvatosan megnyomkodtam, hogy lássam meddig fog tartani, és legyen viszonyítási alap a tapétán ha elmozdulna. Mivel a tapéta merevebb mint egy sima papír és kemény ezért elég könnyen beszakadt...
-A rögzítést decoupage ragasztóval értem el, a sima mezeit, ami hobby boltokban kapható és lakk is van benne. Ezzel átkentem a tükör felületét, majd rásimítottam a tapéta darabot. 
-Hagytam megszáradni, és mikor már a testápolós flakonokkal sem kellett fenyegetőznöm, levágtam ollóval a túl nagy lelógó részét. Átkentem kívülről is a lakkos ragasztóval a tapétát, mint ahogy a szalvétatechnikánál csináljuk.
-Ezután  jött az agyalás: hogy legyen a széle? A süllyedés miatt mindenképpen azt akartam, hogy menjen fel pici oldalt, igaz az csak kb 1mm de menjen fel. Ha kilóg még a fa részre is, az könnyen átmehet csúnyába. Arra gondoltam, hogy akárhogy is, de a legszebb úgy lenne, ha hagynám többet kilógni és díszléccel körbevezetném.
-Szerencsénkre volt itthon PONT annyi díszléc, amennyi kellett. De tényleg pont mert kb 2 centinyi maradék maradt, az is ilyen hulladékban :D. Egyébként ha nincs itthon, nem dőlök kardomba, majd vettünk volna máskor, a szekrényt úgy félkészen is lehetett volna használni :D.
-A díszléceket levágtuk méretre, felragasztottuk, mindig használunk szorító csipeszeket. 
-Ezután nyomtam egy kis akrill az illesztésekbe és lefestettem a tapéta és falszín között használt vízalapú matt zománcfestékkel.
-Megkapta a fogantyúját és mehetett a falra.

Egymással szemben a virágok.


Tapéta és díszléc. Szerintem jól feldobta!


Az az igen kevés cucc pont elfér itt, aminek szántam ezt a helyet. Ezért jó, ha az ember nem használ annyi kozmetikumot :D


A szekrény alatti rész, avagy a cirkó "maradéka" még mindig nincs eldugva, de már van ötletem! Egyszer meg is valósítom.


Addig tökéletes a végre kibogózott nyakláncaim függesztésére, aminek már szintén kitaláltam egy megoldást, de a valósítást majd később.


Megérte a változtatás!!!!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett!Néhány napja fedeztem fel a blogodat és függő lettem.Nagyon inspiráló amiket csináltok.Szép lesz az otthonotok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni