2012. szeptember 8., szombat

Viszlát nyár, hello ősz!




Szuper egy nyarunk volt. Azt mondtam tavaly, sosem lesz még egy olyan nyarunk, na még egy ilyenünk sem :D
Apa, Nimród és én, felállítottunk egyenként rekordokat.
Apa az elfogyasztott dinnyék számával: szerintem ő ette meg a dinnye termés negyedét. Imádja. A görögdinnyét.

egy pici magból mekkora virág lett...

állandó lakótársak a kertben
Nimród az elfogyasztott pálcikás mini jégkrémek számával. Felfedeztünk a L.dl-ben egy ismert márkás jégkrém úgymond utánzatát, ami nem hogy olcsóbb és gazdaságosabb, de sokkal finomabb!!! Hú mennyit megevett...
annyi de annyi patisszont szüreteltünk folyamatosan...
Én pedig a medencében töltött idővel/ nap. Persze sokszor azért, hogy ne ájuljak el, pocakkal csak így bírtam ki :D

Nem csak azért megismételhetetlen ez a nyár, mert hellyel-közzel befejeztük a felújítást, de a második gyerekemet sem hordom ki többet :D.
Jaj de sok limonádé, nyári kaja fogyott el, rengeteg grill partyzás, koszos lábak, lustálkodás. Nagyon jó volt.

8kg szőlő, mind leszemeztem... még mindig van a szőlőtőn.

De most ...
Itt van az ősz, itt van újra
S szép mint MINDIG énnekem...
Tudja Isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem!
Kiülnék a dombtetőre
Innen néznék szerteszét,
S hallgatnám a fák lehulló
Levelének lágy neszét.
De mivel nincsen dombtetőnk csak egy kis hepehupás udvar,
ezért oda ülök ki egy kis székre s nézem,
hogy gyűlik az avar.

(Petőfi után szabadon :) )

van egy 3-4 méteres egyedünk is :)
Én is tudom ám, mit szeretek az őszben: mindent. Azt hiszem azon szerencsések közé tartozom, akik minden évszaktól lázba tudnak jönni. A színek, ködös reggelek, a szekrényből előkerülő átmeneti kabátok puha-vékony sállal, hogy mennyire örül mindenki a Napnak délután mert pont jó, az illatot ami kora reggel és este jön és amikor elkezdünk fűteni akkor a levegő megtelik azzal a fűtés illattal. Az őszi díszítést, a Halloweent, ami hozzánk is eljött, de mi csak dekoráció szinten, de "űzzük". Az őszi zöldségeket és gyümölcsöket, és még az évszak vége fel sem lesz elegem, mert lassan beolvad a téli/karácsonyi készülődés.
(tényleg, észre vettétek, hogy az ősz és tél úgy egybe olvad, tél felé lesz elegünk és várjuk a meleget, és a tavasz és nyár is úgy egy, és szintén a nyár végén várjuk a hűvösebb napokat?! Most persze azokról beszélek, akik szeretnek minden évszakot :D )

idén is saját dísztökök
Általában írok minden köv. évszakra valami tervezetet, most legutóbb tavasszal írtam :D. Az idei év legnagyobb projektje az lesz, hogy jól megszülöm a második bébimet, és azt hiszem ezzel az idei őszi program meg is van :D.

Felirat hozzáadása
Bár sokan azzal riogatnak, hogy "na majd két gyerek mellett", én  nem érzem ezt közelgő terhet, és azt hiszem nem is lesz ez nekem akadály, hogy bármit kreatívkodjak, ahhoz túl sok rakéta van a fenekemben. Nekem ez a kikapcsolódás.
Vagy hogy rendezzek az ősz végén egy ősz záró és első benti bulit mert az "kell" :) Persze nagy segítségemre van az, hogy Első Számú napközben oviban lesz.
Azon kívül ez lesz az első őszi évszakunk is az új házban és most nem vár ránk semmi naaaagy  munka, mert hellyel közzel befejeztük :)
Természetesen az őszi kerti munkák nem maradhatnak ki, de azt is megcsináljuk október közepéig...

Szóval egy ideig még próbálkozik a zöld, majd minden színes és barna lesz.... nekem a pihenő természetben is van valami szép. Olyan mint egy üres vászon, amit tavasszal megint meg lehet festeni :)



2 megjegyzés:

  1. Annyira tetszik, ahogy írsz. Nagyon klasszul leírtad helyettem is, hogy én hogy vagyok az évszakokkal, köszi.:D Mikorra várod a babát? Biztosan irtad már, de most nem jut eszembe...Mostanában kezdem megszeretni az őszt, de csak így, amilyen most olyan csendes, napos, elvonulósnak. A hirtelen jött hideg, vizes, párás őszt nem szeretem, remélem idén elmarad. Legyen csak meg szépen az átmenet, emlékszem gyerekkoromban még olyan jó volt szeptember végéig, sőt október elejéig is a napos idő, amikor már kell a vékony kabát, de aki nem fél, még egy szál hosszú ujjúban is elvolt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Amikor hivatkoztam a tavalyi ilyenre, olyan jó volt visszaolvasni. Utólag vettem észre, hogy pár dolog ugyanaz, jövőre újabbakat próbálok kitalálni :D
      Hát igen, pl a pénteki nap tökéletes volt. Remélem, hogy már tényleg csak egy hét ebből a nyárból. Ha süt a nap, akkor jól esnek a kevesebb fokok is, bár én most a nagy szárazság miatt bevállalnék egy tipikus őszi, egy hetes, csendes esős időt. Utána olyan jó megint a Nap :)

      Mikorra? Október 13. a vége hivatalosan, de max 2 hét. Vagy kijön előbb, vagy megcsászároznak, mert egy hete határértéken volt a hegem vastagsága. Hétfőn megint okosabb leszek :)(dokinál)
      Kicsit előrébb hozom a 36. heti poci fotót, mondjuk szerdára, mert úgy érzem a hétvége nagyon necces. Na de majd erről írok szerdán :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni