2012. szeptember 16., vasárnap

Őszi hangulat bent

Bent is ősz lett....
Pl. a szokásos évszakra jellemző párnákkal. A finom puha szőrös és a narancssárga. Utóbbinak eredetileg bézs színe volt, csak befestettem. Mindkettőt nyáron turiztam fillérekért.

A lila virágos párnahuzat csak úgy megvolt, és mivel nekem az őszről a lila-narancs színek jutnak eszembe, gondoltam jó lesz őszre :)


A falon lecseréltem a nyár feliratot, és láthatjátok, hogy végre képeket is raktam a keretbe :P A felirat alatt nagy az üresség, mert várjuk, hogy legyen jó sok színes avar, és abban ill. azzal szeretnénk egy képet csinálni, és azt felrakni.
Újabb kép tervek is vannak a fejemben, de ezek megvalósításához még várni kell.


Azt hiszem még nem mondtam, a nagy L betű a családnevünket jelképezi, mivel ezek a képek is rólunk szólnak. A családfő vágta ki fa maradékból, én pedig lefestettem.


Aztán mivel az ablakban nagyon meleg van, mert javarészt ide süt be a Nap a nappaliba, másrészről a radiátorokból is olyan forróság árad, mikor fűtünk, nem maradna meg az igazi tök. Ezért készítettem könyv dísztököket, amelyeknek a leírását itt találtam.


A kertből is tudok még friss virágot rakni a vázába, félig őszi, félig még nyári.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni