2012. december 5., szerda

Ajándékötletek III. -Elegáns vállfa

A vállfa maga már közismert nem az én ötletem. Nekem is van egy, ajándékba kaptam és nagyon szeretem. Szerintem minden lánynak-nőnek kell egy, főleg ha van valami finom ruhája.
Így ez egyúttal kísérleti példány is, mert csak fejben találtam ki és útközben derült ki, működik-e.
Működik, meg vagyok elégedve az eredménnyel, de van még pár ötletem, hogy hogy fogom csinálni.


Elegáns vállfa alatt azt a vállfát értem, amelynek valamilyen szép anyagból van egy "huzata" belül szivaccsal, tehát puha. Ezt készítettem én is valakinek ajándékba. Fényes bronz anyagból, belül frízzel.
Először a frízt tekertem a fa vállvára és körbeöltöttem:


Aztán rávarrtam ezt a szép anyagot, útközben jöttem rá, hogy így nem szép. Fogtam az anyagából egy csíkot, szépen elvasaltam és ráragasztottam. Így már jó lett:


És hogy ne csak a vállfa legyen magában, varrtam hozzá csipkéből és saját levendulából és rozmaringból egy kis illatosítót, ráakasztva a vállfára. Ez a levendulás zsák nem az én ötletem, Évinél sokkal szebbeket találtok sok más csoda mellett. Viszont szerettem volna én elkészíteni, hogy igazán személyre szabott ajándékot adhassak. A kis gyöngyök pont olyan színűek mint a vállfa anyaga így egy jó kis szett lett belőle.


Aztán úgy megtetszett a dolog, hogy csináltam még egyet egy másik valakinek :)


Ehhez az ajándékhoz kell egy kis varrástudás, tény. De a végeredmény igazán különleges lesz :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni