2012. december 21., péntek

Ünnepi asztali futó és muffin tipp

Megtörtént a terítési főpróba, hogy ami a fejemben jól nézett ki, az valóságban is úgy fest-e?
Mivel nálunk az asztaldekoráció kb. addig tart, míg mindenki leül enni- mert annyi étel van az asztalon, hogy az sem fér el, nagyobb hangsúlyt kell fektessek a terítőre ill. a "lapos dekorációra. (vagy asztal felett lógó dekoráció, de az jövőre marad...)

Ennek kapcsán mégiscsak elkészítettem az úgymond eldobható vagy "last minute" asztali futót, csomagolópapírból. Miért? Mert ezt leehetjük, kifolyhat rá a bor (nagymamám eddig minden karácsonykor felborított egy vörös boros poharat :P), és mert olcsóbb volt egy tekercs csomagolópapír, mint egy új terítő vagy asztali futó. Lassan el sem férek a komódomban a sok féle kiegészítőtől :)
Na szóval használat után mehet a szelektívbe. Vagy eltüzeljük gyújtósnak...

Hogy lesz ebből asztali futó? Kell hozzá tetszőleges színű csomagoló papír- mi egy finoman csillogó de matt, tehát nem fényes papírt választottunk szürkés-ezüstös színben. Ami megy az egyéb dekorációhoz. Kell hozzá még csipkés tortapapír.


A csomagolót én hosszában félbe vágtam, így lett tetszőleges szélességű. A tortacsipkéket szintén, és odaragasztottam a széléhez egymástól x cm-re.


Arra figyelni kell, hogy munka közben ne gyűrjük meg... nekem kicsit "sikerült", de majd a telepakolt asztalon fel sem tűnik...


Ugyanezzel a technikával tányéalátétet és a másik irányból (szemben 2 tányér alatt végig futó) futót lehet rakni/készíteni.

És mivel érintettek is olvassák a blogot, csak néhány hangulati részlet :)


A muffin tipp pedig:

Tudtátok, hogy a muffint, miután megsütöttük, egy hónapig le lehet fagyasztani.
Hogy mire jó ez?
Egy szuper jolly joker arra az esetre, amikor nagyon sok a teendő és időt kell spórolni. Pl karácsonykor. Vagy mikor babát várunk, és az utolsó hónap elején csinálunk pár muffint, hogy legyen mivel megkínálni a vendégeket. Vagy ha minden hétvégére meg akarjuk lepni a családot muffinnal :D.
Ugyanis én már egy hete megsütöttem, NYUGODTAN, (Nimród segítségével) a muffinokat, és várják a fagyasztóban, hogy elővegyem őket.
Szobahőmérsékleten felengedve, vagy alufóliába csomagolva a sütőben kicsit megmelegítve tálalható is.
Természetesen ha díszíteni akarjuk, azt nem tudjuk megspórolni.
Kipróbáltam már régebben, ugyanolyan finom, semmi nem érezhető (én az alufóliás verziót szoktam alkalmazni).

NYUGODT készülődést itt az utolsó napokra is :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni