2012. december 18., kedd

Ünnepi hangulat nálunk 2012

Nálam a téli évszakoknak két hangulata van. Van a december 1.-31. tartó karácsony előtti ünnepi hangulat és a január 1.-február 28.-29. közötti a téli.
Minden évben igyekszem, hogy az első téli napot ünnepi hangulatban felöltözve várja a házunk. Csak egy hónap, amíg kiélvezhetem :)
Volt egy szép nagy listám, miket szeretnék elkészíteni dekoráció gyanánt. Nem mind sikerült. Kitűztem magamnak egy napot, és amit addig sikerült elkészíteni, az lett. Nem akartam, hogy a nagy buzgalom az élvezet kárára menjen, hogy stresszeljem magam, ami idén nem jött össze, majd jövőre összejön :)

Igyekeztem majd' minden helyiségben egy kis ünnepi hangulatot teremteni...

Fürdőszobában kiraktam a mosdó mellé a kötött vázánkat, bele néhány ág a kertből, amit ősszel levágtunk, és erre aggattam a helyes kis figurákat.


A két fiú kilincsére is pont jutott 1-1 figura, Nimród nagyon örült neki :) Vince még nem nyilvánított véleményt :P


Játszószobában a lámpa alá ment egy hóember család, amit tejtesóéktól kaptunk. 2 nagy mint apa, anya és 2 kicsi mint Nimród és Vince.


A kinti fára is jutott dísz...


...és ahol a legtöbbet vagyunk: nappali, étkező, konyha...
Fehérrel megfújt tobozok a fenyőfánkról. Nem lett teljesen fehér, inkább olyan deres :)


Egy ilyen képet már tavaly előttem mentettem el magamnak, és idén végre minden meg volt hozzá: gyönyörű szekrény, és a tavalyi mécsestartó díszítésből megmaradt kis gyöngykoszorú. Masnit kellett csak rákötnöm.


A hátsó ajtón

Az ünnepi hónap elengedhetetlen kelléke a piros-karácsonyi körmök :)


Tudom, tudom, már lassan lerágott csont a fenyőág- vagy csipkemintás égethető gyurma dísz. Én nem azért csináltam, hogy újdonságot mutassak, vagy megmutassam, hogy nekem is megy :D Egyszerűen naaaaagyon tetszik és most jött el a lehetőség, hogy megcsináljam. Azon kívül nagyon illik a visszafogott dekorációnkhoz. És élvezet volt csinálni :)


A pulcsi-párna és szőrös meleg párna mellé ezt a tavaly előtt készített párnát raktam ki (Szürke huzatot vettem és rávarrtam szatén szalagból ezt a masni díszt). Elegáns, de nagyon egyszerű :)


...és az ünnep fénypontja, a karácsonyfa. Hogy miért van már karácsonyfánk, arról a díszeket megmutató bejegyzésben beszélek majd :) Csakis különleges és valamit jelentő díszek vannak, minden mást kiválogattam.


( a csomagok csak a fotó kedvéért vannak ott, utána mentek vissza a búvóhelyükre ;) )


További kellemes készülődést kívánok :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni