2012. december 8., szombat

Karácsonyi bejárat 2012

Imádom díszíteni a lépcső-bejárati ajtó körüli részt. Főleg ilyenkor, olyan jó erre járni a díszítés között.
Úgy gondolom, a hozzánk érkezőknek is jó érzés :)

A letisztult natúr-zöld-ezüstös szürke és fehér kombót kint is folytattam.


Lista:
-ajtódísz: egy sima fehér hungarocell karika, amit találtam és így tetszik a maga natúrságában ahogy van,szalag a szalagos szatyromból, bogyók pedig a jeges csodából maradtak.
-szánkó: padláson találtuk, rozoga-törött, csak dekorációnak jó. De annak nagyon :D
-fenyőág: udvarunkból a fenyőfánkról
-korcsolya: Naturalmente keze munkája, tavalyi szerzemény.
-ajándékok: talált dobozok itthon, vászon anyag a mendei papától -még a monogramja is rajta van L.I. - (RIP), szalag szintén a szatyromból.
-fehér zománc tál: házhoz kaptuk, lyukas az alja de pont jó, mert legalább elfolyik a víz alul, növények "ments meg növények" 3x50 Ft-ért, minden egyéb kütyü benne a kreatívos szekrényemből
-világító égősor: az IKEAS kültéri, eredetileg színes gömbös napelemes(!) izzósor, amelyről letekertem a színes búrákat. Eredetileg színesen kitettem volna, de Merci mondta, hogy leszedhetőek a búrák. Ezer hála neki!
-fenyőgirland: régi szerzemény, eddig minden évben máshol volt :D

Hát ebből is láthatjátok, hogy a 150 Ft-nyi növény beruházásomon kívül egy fillért sem költöttem erre a dekorációra. Ami volt itthon vagy otthon :)
Na és mutatom részleteiben is:


Az ajándékok egy-egy doboz bentről, becsomagolva nejlon szatyorba, és rá a zsák. Egyik kedves olvasóm mondta a zsák dolgot, (ha magára ismer,akkor nagyon köszönöm a tippet), mert én eredetileg viaszos asztalterítőn gondolkodtam. Hát sokkal szebb lett így. A dobozokban 1-1 kő is van, hogy vihar esetén ne fújja el őket a szél. A hópehely mintát pedig papírra felrajzoltam és spray festékkel ráfújtam.


Az égősor nappal nem látványos, de sötétedésre gyönyörű. Mivel nincs lehetőségünk bedugni kültérre semmilyen világítót (itt elől), ezért a napelemes megoldás praktikus is, nem csak öko :P

(a kép pocsék, de jól mutatja)


A tálkás dekoráció pedig akkor lett a legszebb, mikor a hó is ráesett...


Az ajtókoszorúnk is közelebbről


Így érkezhetsz hozzánk idén, kedves vendég!


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni