2012. december 6., csütörtök

Karácsonyi kandallónk 2012

A tavalyinak ez igazán az ellentéte. Jó, mondjuk tavaly úgy próbáltam itthon bármiféle karácsonyi hangulatot teremteni a romok között, hogy mögöttem a férj épp a padlót rakta le... így kb. ami volt a dobozban és nagyjából ment egymáshoz- elven alakítottam.
Az idei dekorációt nagyon letisztultan akartam. Szerintem sikerült is, ennél jobban nem lehetne kevesebb :D

Sok újdonságot nem mutatok nektek, ha már láttátok az adventi gyertyákat és a téli üvegdekorációt.


Csak a NOEL feliratunk friss, akkor... azért NOEL, mert:
1. karácsony túl hosszú
2. kari gagyin hangzik
3. noel már olyan nemzetközi lett, mindenesetre nagyon tetszik ez a szó.. és mint név is.


Egy maradék parketta csíkból vágta ki a ház ura, ami nekünk is le van rakva. Vizes bázisú matt zománcfestékkel festettem le és kapott egy jó nagy adag fehér és ezüst csillámport, amíg még vizes volt.
A képeken próbáltam visszaadni, mennyire gyönyörűen csillog. Olyan finom és elegáns lett, nem érzem csicsásnak sem.


A pom-pom szalag pedig mint sok pici hógolyó. Hála Istennek kint is van hó bőven, így ez azonosul a kinti tájjal, nem helyettesít :)


További kellemes adventet!

egy kis jeges hangulat :D

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni