2012. május 7., hétfő

Átalakított nadrág-Mit vegyek fel?

Valahogy mindig belebotlok ebbe a színbe. Nemrég átnézve a főleg nyári ruhatáramat (hogy mit fogok tudni hordani idén, mit kell most elpakolnom) véltem felfedezni, hogy bizony a korall/pink/lazac és ennek árnyalati elég sűrűn előfordulnak a göncök között. Persze van nekem mindenféle színű felvenni valóm, de ez elég sűrűn fordul elő (akár valamilyen mintában is).
Ráadásul az idei év színe a tangerine tango, amely ugye nem csak a lakberendezésben, de a divat világban is egy alapot ad, megint sok hasonló ruhát lehet majd venni. Jó vidám, nem?
Így történt, hogy egyik kedvenc boltomban a heti kínálatban volt ez a jó kis rugalmas farmer vászon anyagú nadrág, mindössze 3000 ft-ért. Nem lehetett ott hagyni. Ez nem gumis derekú, nem is kismama, mégis valahogy hordanom kell?! Így gondolkodtam előre, mielőtt megvettem, és egyel nagyobb számút választottam (felpróbálás után persze).

Alap helyzetben fel sem tűnne a változás, ugye?

 A megoldás:


A spanyol viaszt nem én találtam fel-megint csak-ilyen fajta betétekkel elátott kismamanadrágok ezer éve vannak. Pontosabban egyike a kismama nadrágok fajtájának. Tulajdonképpen kivágtam a derekából egy részt, és rugalmas passzé anyaggal pótoltam. A passzé valóban elüt a naci színétől-mielőtt ezt még valaki szóvá tenné :D - de azt is sokan tudjuk, hogy passzé választékból nincs túl nagy. Örültem, hogy ezt találtam. Mellesleg sosem rakom ki a hasamat, minden felsőm takar ennyire minimum-ha nem hosszabban-úgy fel sem fog tűnni senkinek.

Persze mi a helyzet pocak után? A derekába hátul lyukas gumi van, így szülés után is tudom hordani. Meg övvel. Mivel u-t-á-l-o-m az olyan szoknyákat/nadrágokat, amelynek a dereka már a köldököm felett van (anyám mindig elmondja, mikor ez szóba jön, hogy kicsi lány korom óta utálom, mindig letoltam csípőmre a ruhákat, szóval nem egy hülye hóbortról van szó. Egyszerűen nem bírom elviselni, hányingerem lesz tőle, és nagyon zavar, főleg ha ülök. Mintha valami folyamatosan nyomná a hasamat.) így ez a félig csípő nadrág nem sokat vet a latba, hogy van pocakom vagy nincs. Csak most ott minden nagyon érzékeny és jól esik kicsit a bővebb derék :)


Nem beszélve arról, hogy nem csak nekem lesz extra jó kedvem ettől a színtől, hanem szerintem sikerül más szívébe is egy kis mosolyt csalni :)
(főleg esőben)


6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni