2012. május 22., kedd

Pöttyös huzatú kanapé szivacs

Jaj mennyiszer mondtam, hogy de szeretnék egy kék alapon fehér pöttyös huzatú-szivacsú kanapét majd a teraszra. Pontosítva a dolgot, a teraszra a kanapéra (vagy kiülőre) azt szeretném, ha kék alapon fehér pettyes lenne a huzat. Ne kérdezzétek miért. A pötty imádatom adott, és hogy a kék-fehér kombót mitől szeretem kiemelten, nem tudom :D
A "huzatot" tavaly megcsináltam, erről itt olvashattok részletesen. Hozzá kell tennem, ilyen minta-színű anyagot azóta se találtam, pedig voltam már párszor méteráruban (viaszkos vászonból biztos előbb találok). Mindegy is, mert ha elolvassátok a leírást, látjátok így milyen olcsón megúsztam a dolgot!

A szivacsot szintén örököltük, és lám-lám pont olyan széles és hosszú, mint ami nekünk kell. A "kárpitozási eljárás" ugyanaz, mint a kerti ülőkénél, annyi különbséggel, hogy a merevítése a jó öreg (szintén örökölt) szekrény hátlapja lett, aminek darabjait már a varrógép-íróasztalban is megtalálunk.
Újrahasznosítás a köbön...






Egyelőre csak ennyit tudok mutatni, ha eláll az eső, akkor folytatjuk a "stylingolást" és nemsokára berendezett kanapét és teraszt tudhatunk magunkénak :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni