2012. május 28., hétfő

Csipkés irattartó

Az otthoni iroda kuckónk tervezése címén kerestem ötletes, kis helyet elfoglaló de csinos tárolási megoldásokat. Kütyüknek, cetliknek, stb. Akkor találtam rá erre a képre, ami rögtön rabul ejtett sokunkat. Szerintem ez valami fémből készült kis tartó, aminek a virágos/csipkézett mintáját kivágták (eredetileg, nem a felhasználó). Sajna még a kép forrására sem találtam rá, arra meg végképp, hol lehetne ilyet venni. No megint nekiálltam gondolkodni....


Megint egy költői kérdés férjtől, hogy minek hívják azt, amibe rakják az ilyen mindenféle reklám papírokat bankokban, üzletekben stb? Hát szórólaptartónak. Címszót beírva az internetes keresőbe, hogy "szórólaptartó", kiadta ezt az üzletet, ahova elnyargaltunk és vettünk rögtön kettőt:


A "jó öreg" csipkézős technikával, tehát hogy egy csipketerítőt vagy csipkemintás valamit ráterítve mondjuk bútorra és spray festékkel lefújva, gyorsan és egyszerűen festett csipkemintás felületet kaphatunk.

Jó előre gondolkodtam, így pl a belsejét jól kimaszkoltam, hogy ott ne legyen festékes, és a szélén is úgy ragasztottam, hogy ne menjen rá festék. Csak a felületén elől. A csipkés anyag mintáját is próbáltam úgy igazgatni, hogy mutatós legyen, tehát pl a virágminták szépen látszódjanak és ne lógjanak le félig.


Innentől már csak az óvatós lefújás és még óvatosabb csipke leszedése volt, majd felfúrtuk a helyére. Hogy hol van ez a "hely", nemsokára kiderül ;-) ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni