2012. május 16., szerda

Kép esőről és szivárványról

Megint csak pinterest. Olyan jó kis képeket lehet ott találni, és itt a kép alatt azt a képet (vagy posztert) értem, amit kirakunk falra/polcra/stb. Mikor első januári munkanapomon megtudtam, hogy mán megint kirúgtak, kerestem magamnak bátorító szavakat és ezeket szépen összegyűjtöttem. Nehéz pillanatokban előveszem, elolvasom és..és csak jó.
Van közülük egy, ami annyira tetszik, nem a szöveg csak, hanem olyan jó színes. Először úgy gondoltam, hogy kinyomtatom magunknak, aztán hogy kinyomtatom, de a szöveget magyarul írom rá, végül egyik se lett, mert megcsináltam kézzel. Olyan iskolásan, kivágva itt, ragasztva ott, puzzle képnek is hívhatnám :D

via




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni