2012. május 28., hétfő

Romantikus-madárkás szülinapi party

Ha szülinap, akkor ünneplés. Rendezek én bárkinek...magamnak is :D Férjemet direkt megkértem, hogy az "év"fordulós szülinapom ellenére ő ne rendezzen meglepi bulit nekem, mint én neki márciusban, mert konkrét terveim vannak, amiket nagyon szeretnék megkreatívkodni!! Ennek előkészületéről már mutattam pár fotót, és most jöjjön a végeredmény:

Gondolkoztam azon, milyen felirat legyen, hogy lássék, ez itt nem esküvői, hanem szülinapos dekoráció. Végül a nevem mellett döntöttem, mert a "Boldog szülinapot" stb-t magamnak kiírni olyan túl egos érzés volt :P. Tortalapokat félbehajtva cirádás betűkkel sima filccel írtam fel. A pompomok elkészítési menetét itt megnézhetitek.


Csapos üveg 'hogyan készül' itt.


Egy kis asztalon volt az elektromos grill szerkentyűnk, ahol mindenki meggrillezhette magának a zöldségeket a szósz és tortilla chips mellé.



Muffinokat megsütötte nekem Szilvi (ezer hála!), kefíres tésztájú meggyes-csokidarabosat kértem. Hatalmas sikere volt!


Pasztellcukorkák Borókás szép üvegben.

Egy "falatnyi cseresznye" adagok kis tasakokban. Mind elfogyott!

 A gyönyörű madárkalitkám nem hiányozhatott az asztalról...

Pinteresten találtam egy szuper tortát, amelynek a belseje is (krém) és a külső krém is a fehérből végül sötét rózsaszínből megy át. A belseje sikerült, bár nem lett vastag a krém. Mascarponéhoz adtam reszelt citromhéjat és levet, ez lett a fehér krém íze, a rózsaszínekhez pedig epernek levét használtam. Semmi cukor (csak a piskóta és gyümilé édes íze) amit nagyon értékelt mindenki.
Kívül pedig-nos-ilyen pechünk volt, hogy 2 habtejszín is túrós lett és nem akart habbá lenni. Így végül flakonos tejszínhabot fújtam rá közvetlenül a felszolgálás előtt (hogy ne essen össze) és tetejére rózsaszín gyöngycukorkát szórtam.


A ruha. Jó pár hónapja megvettem magamnak a tüll anyagot, hogy megvarrjam a hőn áhított tüll szoknyát. Nem nem olyan tütüset, hanem hétköznap is hordhatót fajtát. Mivel tudtam, hogy tuti nem lesz rá időm a sok fekvés mellett, megkértem anyámat, hogy varrja meg. Megtette!! (nagyon köszönöm!!) Úgy vettem észre utólag, hogy a fehér mellett a rózsaszín és sárga árnyalatokat jelenítettem meg, ezért a sárga kardigánom mellett egy korallos cipellőt vettem fel. És hogy lássátok mennyire jól koncentráltam erre a romantikus vonalra, ajándékba egyik barátnőmtől épp egy kis pillangós-romantikus fülbevalót kaptam, ami tökéletes kiegészítő lett!.

 Jól beleolvadtam az asztalba :D





Nagyon jól éreztük magunkat, és visszajelzés szerint a vendégeink is! Az időjárás meg hála Istennek nem hiúsította meg az egészet! Köszönöm az ajándékokat!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos, romantikus lett minden. Ezernyi szép, apró részlettel. Tökéletes! Boldog szülinapot kívánok neked :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Fanni Boldog születésnapot :) a bulid fantasztikus volt :) és látom felavattátok a csapos üvegeket gondolom mindenkinek tetszett? Agusztusba lesz a fiam születésnapja és én vonatos témát gondoltam ha esetleg lenne valami szuper jó ötleted szívesen venném :) mert ahogy megcsináltad a tesód és a kisfiad szülinapját hát fantasztikus :) csak gratulálni tudok.
    Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm!
      Gondolkozok vonatos témájú dolgokon, de írj egy e-mailt lécci :)

      Törlés
    2. Szia
      busajanosne@freemail.hu
      Köszönöm Évi

      Törlés
  3. Teljesen odavagyok! Fannis, csodaszép, nem lett túl mézes-mázos még a rózsaszían ellenére sem. Nagyon eltaláltad! Következő nagy projekt: hawaii party. Már be vagyok zsongva! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De azt ketten ;) Én is nagyon!!!!!! Csak legyen jóóóó meleg!

      Törlés
  4. Boldog szülinapot Fanni! Annyira, de annyira szuper lett minden, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni