2012. május 16., szerda

Gagyi csendélet

Vicces de ilyen címszóval kerestem  valami olyan olcsó képet, amin virágos csendélet van, és semmi híres-neves festő műve, csak egy csendélet. Hónapokról van szó, végül feladtam, illetve más jött előtérbe. Erre egy szép estén szembe jött velem ugyancsak Évánál, hogy xy rendelte, nem kérte és eladó. Én pedig rácsaptam. Hogy miért? Átfesteni. Sokan a kardjukba fognak dőlni, de ismétlem, ez egy nem-híres valaki festménye és haladni kell a korral. Nekem annyira tetszik a végeredmény, olyan fiatalos és friss! És jaj annyira élveztem a festést, nem akarja valaki a megunt pasztell képét átfestetni? :D
Az ötlet egyébként innen, ezer éve olvastam és vártam erre a napra.

Eredeti; bevallom élőben így is nagyon tetszett. Egy kicsit elgondolkodtam, hogy mégis így hagyjuk:


De aztán mégis belevágtam, mert hajtott a kíváncsiság:





Szuperül fog kinézni a fehér falon a többi színes képpel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni