2012. május 29., kedd

Üzenőfal a konyhába

A sütő-és hozzátartozó szekrény pont a konyha közepén van. Így az oldala is. Mivel a szekrény oldala falként folytatódik, ahol a nagy üres semmi van, olyan jól adta magát, hogy hűtő ajtó híján és helyett (hűtő hátul) csináljunk ide egy ilyen üzenő központot. Recepteknek, listáknak, gyerekrajzoknak, naptárnak, stbstb....

A keretet sima lécből készítette férjem, saját kezüleg marta bele a mintát, én pedig spray festékkel adtam neki ezt a jó kis színt. Jó sok fejtörést okozott, mi legyen a közepében? Krétát nem szeretem, táblafal kilőve. Üveget nem tudjuk szépen felragasztani, az jó lett volna filccel. Tábláról egy idő után nem jön le a filc. Parafát hasonlót nem akartam a rajzszög miatt. Aztán a sima fehér szekrény oldal sem tetszett benne, így gondoltam egyet és lefújtam szürke spray festékkel a közepét...



Ezután ragasztottuk fel a keretet, és a belevalókat. Pici csipeszek tartják amit tartaniuk kell, az egyébnek pedig ott van a tegnap bemutatott csipkés irattartó :)



 A csodálatos magyar népi motívumos akasztókat pedig direkt nekem festette Vigvári Judit ;)

Az akasztók elsősorban azért kelletek, hogy ne a sütő fogantyúján tartsuk a kötényt és konyharuhákat. Azért raktuk ilyen alacsonyra, hogy Nimród is könnyen elérje-mert használja mindkettőt. Mivel így minden relatíve "le" került, a fent megmaradt üres szekrény részt a bulimra készített pompomokkal próbáltam ellensúlyozni-szerintem sikerrel. Sőt, ez ellen férj sem tiltakozott :P

Használat közben pedig...




Az aqua fal mellett lehet kicsit ütős ez a pink-piros, de a napokban minden falat megint fehérre festünk, így a színes kiegészítők egész másképp fognak érvényesülni -és kinézni!

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ötletes :) a csipkés tartókáid is nagyon jók lettek :)
    Ilyen pompomokat én is gyártottam, csak én az előszoba falat díszítettem velük :))

    VálaszTörlés
  2. Ezek az akasztók????Ezt is ti csináltátok?????Beájulok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem-nem, hivatkoztam a kép felett, hogy NEKÜNK csinálta Judit, ott a link ;)
      De nagyon jól esik a feltételezés :)
      Nem egy nehéz szerkezet, de néha olyan jó csak megvenni a dolgokat és nem sk készíteni :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni