2011. július 20., szerda

Képeslap Marika néninek

Tavaly nyáron fedeztem fel ezt a mívességet, hogy sk hogyan lehet csodás és egyedi de főleg személyre szóló képeslapokat készíteni. Ezt és ezt az oldalt ajánlom, hogy aki nem tudja mi az a scrapbook-os képeslap, vagy inspirálódni szeretne, lássa. Bár ha gugliba beírunk akármilyen kereső szót sk képeslappal kapcsolatban még egymillió másik találatot ad ki :)
Szóval miért pont a képeslapjaim ne legyenek sk-k? Egyébként is ezerféle képeslap csücsül a  a hatalmas kreatív dobozom egyikébe, mert régimódin szeretek hagyományos postai úton küldeni képeslapot névnapra, szülinapra (előbbire biztos, mert azt annyira nem ünnepeljük), távolibb emberkéknek karácsonyra, húsvétra, akivel meg találkozunk élőben személyese. De a postán kapott képeslapnak megvan a varázsa (számomra legalábbis), úgyhogy köszönöm Edinám, hogy régóta megörvendeztetsz minket meglepetés képeslapokkal :) Azonkívül szoktam venni olcsóbb s egyszerűbb képeslapot úgy, hogy tudom előre szétnyisszantom. Mondjuk nagyon tetszik a szöveg rajta, vagy valami kép részlet, de összességében annyira nem. Megmondom azt is őszintén, hogy jó hosszú ideig kint van a hűtőn a képeslap, amit kapunk, de aztán megy a dobozba, és felhasználom későbbre másnak :) Újrahasznosítás :)

Na de a képeslap Marika néninek! Marika néni a napközis vezető és gondozó egyben, ahova Nimród most jár. Imádjuk. A bölcsit is és Marika nénit is. Férje, Tibi bácsi és egy kolléganője is szokott ott lenni, akik egyébként  gyerek-hajléktalan szállón dolgoznak, és ugye mondanom sem kell, mennyire illik hozzájuk a munka. Türelem, kedvesség és kreatívítás, de főleg a türelem!
Édes férjecském elfelejtett szólni, hogy júni ikszedikén évzáró ünnepség a bölcsiben. Nem nagy dologra kell gondolni, ilyenkor egymás kezét fogva, körbe járva énekelnek és mondókáznak, és a hegedűs néni kíséri őket, aki egyébként hetente jár oda csak úgy zenélni nekik. Ők meg tátott szájjal nézik.
Még a történethez hozzátartozik, hogy gyerekem egy mondóka erejéig hajlandó csinálni, utána odajön hozzám, kéri a cumiját és ezzel el is intézte a műsort részéről (a megható anyák napi műsor is ilyenbe fulladt :D)


Aznap reggel tudtam meg, és kicsit mérges voltam. Természetesen én is szerettem volna adni valami kis ajándékot így év végére, mert tényleg megérdemlik, és mivel most 3 hét szabin vagyok, így augusztusban találkoztunk volna újra. Szerencsére júl első hetére rakták a csoport fotózást, így találkoztunk előbb. Gyors, olcsóbb kategóriájú de mindeképpen személyes ajándékot akartam neki készíteni. 
Először valami finom krémparfümöt akartam csinálni, vagy finom krémet arcra, kézre, de addig halasztgattam a dolgot, míg előző este kaptam észbe, hogy holnap megyünk!




Ennek a koncepciója a harmonika hajtogatás volt (abból is az egyszerűbb,mert majd más képeslapon megmutatom, hogyan lehet ezt turbózni). Oldalt egy kis szalaggal kötöttem be, és mivel aláírni még nem tud N, így a fényképe került a legelejére-mint aláírás...és különben is, hogy évek múlva is tudja Marika néni, ki volt az a Nimród.


Rövid akartam lenni és lényegre törő= azt hiszem erre egy KÖSZÖNÖM szó a legtökéletesebb.
A scrapbook papír két oldalon mintás, olyat akartam választani ami nem lányos, nem fiús, olyan vidám. Bele vagyok szerelmesedve a pöttyös mintába!!!! A betűket sablonnal rajzolta ki apa,én pedig kivágtam és felragasztottam. Direkt ilyen játékosan-dölöngélve raktam fel a betűket, mert szerintem ez így alkalomhoz illik.





Köszönöm Marika néni, hogy úgy vigyáztál a csemetémre, mintha én lennék vele, hogy olyan türelmes voltál amikor beszoktunk, hogy vigyáztál mit eszik és iszik, és hogy annyi de annyi mindenre megtanítottad őt és hogy igazán szívvel és lélekkel űzöd ezt a hivatást! Millió puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kedves Látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal és látogatásoddal. Remélem, nagyon jól érzed majd magad nálam, és sok új ötletet tudok neked adni. Ahhoz, hogy hosszútávon működhessen a blog és sokáig tudjak az olvasóknak örömet okozni (és én is sokáig örömöm lelhessem az alkotásban), arra kérlek Téged, hogy a blogban megjelent tartalmakat ne másold, hanem a link megjelenítésével jelöld meg a forrást, mert rengeteg munkám van a kitalálástól a megvalósításon át egészen addig, hogy ide (igényesen) felkerülhessen bármi. Köszönöm megértésedet! ;-)
Szeretettel várlak vissza :-)
Fanni